Wednesday 24 December 2014

Twelve days of DIY : Day 12




                                          Dragi prieteni,

         "" Astăzi este ultima zi din seria "Twelve days of DIYși ultima mea postare din anul 2014. Pentru mine 2014 a fost un an frumos în care am învăţat multe, am cunoscut oameni buni,un an în care am făcut ceea ce îmi place adică artă. Am avut o vară în care am învăţat fizica creând o revistă, o toamnă perfectă alături de muzică și o primă lună de iarnă liniștită și totul doar cu obtimismul pe care mi l-am propus în anul 2013.
           Eu vă urez din suflet un sincer Crăciun fericit! Sărbători fericite alături de cei dragi ! , Multă sănătate! și La mulţi ani! . ""
          Pentru ultima zi din această serie am păstrat o felicitare făcută astăzi de mine pentru bunica mea! 


Happy holidays! 
Crăciun fericit!
Merry Christmas!
Bonne Noel!
Boldog Karacsonyt!
                                      

No comments:

Post a Comment