Monday 15 July 2013

Vase with flowers

Buna!
          “Dumnezeu a iubit florile şi a inventat sufletul.Omul a iubit florile şi a inventat vaza."-Jacques Deval
          Fără şcoală! Ȋmi place! Iubesc vara, iubesc să stau afară,îmi place să merg la piscină dar cel mai  important iubesc să merg la țară la bunica. De cam 3 ani a devenit o tradiție. Vara merg la bunica la țară. Acolo au locuit străbunicii mei. Din păcate au murit amândoi. :( Ei locuiau în Groşii Ţibleşului , un sat mic dar elegant.
           Acolo am timp de foarte multe activități. Mă simt detaşat de oraş şi de toate problemele de acolo. Aşa că am făcut o vază din hârtie. Mai jos aveți paşii pentru a împleti şi dumneavoastră un coş.

Să începem!
             1) Aveți nevoie de reviste. Nu contează mărimea. Tăiați revistele în doua.


          2) Rotiți revistele cu ajutorul unui bețişor. Aveți nevoie cam de 100 de bețişoare.
          3) Decupați un pătrat din carton(10cm/10cm) iar apoi la colțuri lipiti bețişoarele astfel 1 - 1 - 1 - 2(într-un colț lipiți 2 bețişoare una peste alta)
          4) Suprapuneți un bețişor peste un alt bețişor. Ȋncepeți cu cele 2 bețişoare suprapuse.


          5) Faceți flori din origami şi puneți vaza cu flori în locul dorit









Şi o tradiție din Maramureş , ştergura.






No comments:

Post a Comment