Monday, 8 July 2013

This is the beginning!

Salut! 
          Am creat  acest blog deoarece îmi doresc să împărtăşesc cu voi decorațiunile pe care eu le fac cu propria mână. Viața mea este foarte distractivă şi cel mai important îmi place să râd şi să zâmbesc :D . Este foarte important să fi o persoana optimistă. Cu această stare poți învinge orice boala.
          Acum 6 ani  ne-a lipsit profesorul de desen. Aşa că ne-a venit o profesoară de desen. Nu am cunoscut-o sau văzut-o pâna atunci. Ȋn acea zi mi-am dat seama că am o atracție asupra tehnicii Handmade... Un simplu trandafir din hârtie mi-a stârnit această pasiune. Ȋmi place să creez şi să admir rezultatul.
          Ideiile îmi vin spontan sau observ ceva şi în mintea mea se formează  ceva asemănător dar diferit... Ceva foarte interesant!
          Sa mă prezint... Mă numesc Proşenic Adrian, sunt din Baia Mare (Romania,Europe). Am 15 ani şi îmi place să mă distrez cu pretenii.


                                         Acesta sunt eu!



Aceasta este Mariana.


Ea este o persoană super de treabă. Cu ea am făcut flori din mărgele... O să vedeți în următoarele postări...

                                    Ok! This is the beginning !




          

                                      


No comments:

Post a Comment